Fysioterapia

palvelut-320x200-2

Fysioterapia

Fysioterapiasta on hyötyä, vaikka ei olisikaan rikki, tai ammattiurheilija. Meillä kaikilla voi olla erilaisia työstä, harrastuksista tai rakenteesta johtuvia jumituksia ja kiputiloja, joita ilman arki olisi mukavampaa. Fysioterapiassa varsinaisen hoidon lisäksi panostamme vaivojen ehkäisyyn. Annamme asiakkaille selkeät ohjeet kotiin ja myös salitreeniin.

Tarjoamme yksilöllisesti monipuolista fysioterapiaa Ilmajoella, Helsingissä, Kurikassa, Lapualla, Seinäjoella, Tampereella, Vantaalla ja Vaasassa.

palvelut-320x200-neurologinen-kuntoutus

Neurologinen kuntoutus

Kuntoutuksella pyritään palauttamaan toimintakykyä neurologisen sairauden yhteydessä. Tarve neurologiselle kuntoutukselle voi ilmetä myös onnettomuuden jälkeen. Neurologisessa kuntoutuksessa meillä on hyvät kokemukset fysioterapeutin ja toimintaterapeutin yhteistyöstä.

20210926-180414-4

Lasten fysioterapia

Olemme lasten fysioterapiassa Kelan vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen palveluntuottaja. Lasten fysioterapia on tavoitteellista, leikkiin sijoitettua kuntoutusta, jolla ohjataan keinoja lapsen kehityksen tukemiseen arjessa. Fysioterapian sekä toimintaterapian tavoitteet laaditaan yhdessä, moniammatillisessa tiimissä.

Woman is getting physical therapy from a professional doctor

Psykofyysinen fysioterapia

Psykofyysisessä fysioterapiassa lähtökohtana on ihminen kokonaisvaltaisena yksilönä. Keskiössä on kehon ja mielen jatkuva vuorovaikutus. Kaikki kokemukset ja tunteet vaikuttavat kehoomme ja vastavuoroisesti kehomme tuntemukset vaikuttavat mieleemme. Jännitys voi muuttaa esimerkiksi hengitystä, aiheuttaa vatsakipua tai jopa unettomuutta. Psykofyysisestä fysioterapiasta voi hyötyä aivan jokainen, joka haluaa oppia tuntemaan itsensä ja kehonsa paremmin.

FYSIO 2000 urheilufysioterapia

Urheilufysioterapia

Urheilufysioterapialla pyritään ylläpitämään ja saavuttamaan urheilijan optimaalinen toimintakyky. Urheilufysioterapeutti toimii valmennuksen tukena. Tavoite on ohjata oikeanlaiseen harjoitteluun ja kehonhuoltoon, jonka avulla on mahdollista ehkäistä urheilusta syntyviä rasitusvammoja. Tarvittaessa urheilufysioterapeutti kuntouttaa ja hoitaa syntyneet urheiluvammat.

FYSIO 2000 urheilufysioterapia

Akupunktio

Akupunktiota käytetään moniin erilaisiin kiputiloihin, kuten lihas- ja nivelkipuihin sekä kuukautis- ja lantionpohjankipuihin. Migreeni, iskias ja fibromyalgia voivat myös helpottua akupunktion avulla.

Traditionaalisen kiinalaisen akupunktion keinoin voidaan hoitaa myös lukuisia muita kehon ja mielen ongelmia. Ihmiset reagoivat akupunktioon yksilöllisesti.

Lymphatouch

LymphaTouch

TEHOSTAA KUNTOUTUMISTA

Tarjoamme LymphaTouch®-laitehoitoa. LymphaTouch on suunniteltu nopeuttamaan ja helpottamaan kuntouttavaa fysioterapiaa. Laitteen toiminta perustuu alipaineen ja korkeataajuusvärinän vaikutuksiin kudoksissa.

Hoito auttaa kudosta palautumaan esimerkiksi lymfakierron häiriöissä, leikkauksen jälkeisessä turvotuksessa ja urheiluvammoissa. Hoidolla voidaan myös lievittää kipua ja edistää nivelten liikkuvuutta. LymphaTouch®-laitetta käyttävät terveydenhuollon ammattilaiset ympäri maailmaa.

LPG11

LPG- ja Shockwavepaineaalto-hoito

LPG -hoito erilaisiin kehon kipu -ja jännitystiloihin, sekä aineenvaihdunnan ja nestekierron vilkastuttamiseen. LPG -hoito edistää vammojen parantumisprosessia ja lihasten palautumista.

Shockwave hoitomenetelmä lihas- ja jänneongelmiin. Hoito parantaa kudoksen hapensaantia, aineenvaihduntaa ja nopeuttaa paranemista.

20200901_CTN6889

Cryoterapia

Huippukylmä – Turvallista kylmähoitoa kipuihin.

Cryoterapia on monipuolinen ja nopea hoito, joka muiden kylmähoitojen tapaan auttaa vammojen -ja tulehdusten hoidossa sekä vähentää turvotusta. Cryoterapia lisää elimistön omaa verenkiertoa ja lisää endorfiinien vapautumista. Siksi hoitomuoto lievittää myös erilaisia kiputiloja.

Varaa aika suoraan netistä

Varaa aika suoraan netistä. Valitse toimipiste ja sopivin hoito: Fysioterapia, hieronnat, kuntotestit, shockwave tai jokin muu hoito tai ohjausvaraus