Fysioterapia

palvelut-320x200-2

Fysioterapia

Fysioterapiasta on hyötyä, vaikka ei olisikaan rikki, tai ammattiurheilija. Meillä kaikilla voi olla erilaisia työstä, harrastuksista tai rakenteesta johtuvia jumituksia ja kiputiloja, joita ilman arki olisi mukavampaa. Fysioterapiassa varsinaisen hoidon lisäksi panostamme vaivojen ehkäisyyn. Annamme asiakkaille selkeät ohjeet kotiin ja myös salitreeniin.

Tarjoamme yksilöllisesti monipuolista fysioterapiaa Ilmajoella, Helsingissä, Kurikassa, Lapualla, Seinäjoella, Tampereella, Vantaalla ja Vaasassa.

f2000-header5

Toimintaterapia

Toimintaterapia on lääkinnällistä kuntoutusta, jonka tavoitteena on antaa yksilölle keinoja selviytyä mahdollisimman omatoimisesti oman elinympäristönsä arkisissa tilanteissa. Terapiassa pyritään vaikuttamaan yksilön toimintamahdollisuuksiin, joita saattavat rajoittaa erilaiset kehitykselliset häiriöt, ikääntymisen mukanaan tuomat muutokset, sairaudet tai vammat.

palvelut-320x200-shockwave

Shockwave -paineaaltohoito

Shockwave eli paineaaltohoito on turvallinen ja tehokas hoitomenetelmä lihas- ja jänneongelmiin. Hoidon aikana kudoksiin kohdistuu korkeatehoista paineaaltoa, joka vaikuttaa tehokkaasti kipualueen aineenvaihduntaan. Hoito parantaa kudoksen hapensaantia ja nopeuttaa paranemista.

palvelut-320x200-neurologinen-kuntoutus

Neurologinen kuntoutus

Kuntoutuksella pyritään palauttamaan toimintakykyä neurologisen sairauden yhteydessä. Tarve neurologiselle kuntoutukselle voi ilmetä myös onnettomuuden jälkeen. Neurologisessa kuntoutuksessa meillä on hyvät kokemukset fysioterapeutin ja toimintaterapeutin yhteistyöstä.

LPG11

LPG -hoito

LPG -hoidossa kohdealuetta hoidetaan alipaineella ja mekaanisten rullien avulla. Se on tehokas hoitomuoto erilaisiin kehon kipu -ja jännitystiloihin, sekä aineenvaihdunnan ja nestekierron vilkastuttamiseen. LPG -hoito edistää vammojen parantumisprosessia ja lihasten palautumista.

LPG -hoitoja käytetään yleisesti kuntoutuksessa, huippu-urheilussa sekä kauneuden hoidossa.

palvelut-320x200-urheilufysioterapia

Urheilufysioterapia

Urheilufysioterapialla pyritään ylläpitämään ja saavuttamaan urheilijan optimaalinen toimintakyky. Urheilufysioterapeutti toimii valmennuksen tukena. Tavoite on ohjata oikeanlaiseen harjoitteluun ja kehonhuoltoon, jonka avulla on mahdollista ehkäistä urheilusta syntyviä rasitusvammoja. Tarvittaessa urheilufysioterapeutti kuntouttaa ja hoitaa syntyneet urheiluvammat.

Jenni ja Emma

FYSIO Personal Trainer

FYSIO Personal Training on fysioterapian ja henkilökohtaisen valmennuksen yhdistelmä. Fysioterapeutti on tuki- ja liikuntaelimistön asiantuntija, ammattilainen, jonka kanssa on turvallista aloittaa liikunta- ja kuntosaliharjoittelu. Fysioterapeutin tekemällä ohjelmalla treenaaminen on tuloksellista!

FYSIO PT sopii aloittelijoille ja aktiiviurheilijoille, tavoitteet asetetaan asiakkaan kanssa yhdessä. Fysioterapeutti tukee asiakkaansa luontaista motivaatiota terveysliikunnan, ravinnon ja levon tasapainottamiseksi.

Stabilizer / Kinetic control

Oletko koskaan kokenut pistävää, kramppimaista kipua täysin mitättömässä liikkeessä ja joutunut kärsimään selkäkivusta sen takia jopa viikkoja? Kyseessä voi olla liikekontrollihäiriö.

Kinetic Control on tapa tutkia ja kuntouttaa elimistössä ilmenevää liikekontrollihäiriötä. 50 % selkäkipuisista asiakkaista kärsivät tästä vaivasta.

Fysioterapeutin suoravastaanotto

Suoravastaanotolla saat heti ohjeita ja neuvoja oman vaivasi hoitamiseen. Voit varata ajan suoraan fysioterapeutilta ilman lääkärin vastaanottoa, jos sinulla on akuutti tai krooninen tuki- ja liikuntaelinvaiva. Fysioterapeutti tekee haastattelun ja tutkimuksen perusteella hoitosuunnitelman tai ohjaa tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.

LymphaTouch

TEHOSTAA KUNTOUTUMISTA

Tarjoamme LymphaTouch®-laitehoitoa. LymphaTouch on suunniteltu nopeuttamaan ja helpottamaan kuntouttavaa fysioterapiaa. Laitteen toiminta perustuu alipaineen ja korkeataajuusvärinän vaikutuksiin kudoksissa.

Hoito auttaa kudosta palautumaan esimerkiksi lymfakierron häiriöissä, leikkauksen jälkeisessä turvotuksessa ja urheiluvammoissa. Hoidolla voidaan myös lievittää kipua ja edistää nivelten liikkuvuutta. LymphaTouch®-laitetta käyttävät terveydenhuollon ammattilaiset ympäri maailmaa.

Varaa aika suoraan netistä

Varaa aika suoraan netistä. Valitse toimipiste ja sopivin hoito: Fysioterapia, hieronnat, kuntotestit, shockwave tai jokin muu hoito tai ohjausvaraus