Liikuntaryhmät

Kuntosalin STARTTI -ryhmä

Tapaamisten sisältö:

1. Laiteharjoittelun perusteet 1,5h
2. Laiteharjoittelun perusteet 1h
3. Harjoittelu vapailla painoilla 1h
4. Toiminnallinen harjoittelu (oma kehonpaino, Trx, kahvakuula)

BungeeWorkOut

Tunnit Keskustassa!
Uusi ryhmäliikuntamuoto jatkuu Seinäjoelle. Miltä tuntuisi roikkua katosta valjaissa, joustavien kuminauhojen varassa ja jumpata, tanssia ja liikkua hyvän musiikin tahdissa?
BungeeWorkOut on painotonta harjoittelua, jossa yhdistyy tanssillinen liikkuminen ja aerobic sekä myös vaikka pääalaspäin roikkumisen. Joustavien kuminauhojen varassa valjaisiin kiinnitettynä tämä liikunta muoto mahdollistaa sulavan liikkumisen, ilmassa leijumisen myös sellaisille henkilöille joille se ei muuten olisi mahdollista.

Pilates

Pilates on kehonhallintamenetelmä, jonka pääperiaatteena on vahvistaa erityisesti keskivartaloa, ja sen kautta parantaa koko kehon ryhtiä, hyvinvointia ja toiminnallisuutta. Keskivartalon syvien lihasten aktivoiminen ja hengitys ovat iso osa pilatesharjoittelua. Pilatesharjoittelu kehittää kuitenkin monipuolisesti kehon voima-, kestävyys-, liikkuvuus- ja kehonhallintaominaisuuksia. Erinomainen tunti myös selkävaivoista tai ryhtiongelmista kärsiville.
Pilatesharjoittelussa kiinnitetään paljon huomiota oikeaan suoritustekniikkaan ja liikeratoihin. Aikaisempaa kokemusta et kuitenkaan tarvitse pilatestunneillamme, vaan voit osallistua mihin tahansa ryhmään. Jos kuitenkin itse kaipaat syventävää ja rauhallisesti alkeista lähtevää ryhmää, voit aloittaa alkeistunnista.

Muita liikuntaryhmiä FYSIOLLA:

FysioCORE

Tunneilla keskitytään keskivartaloon, selkärangan hallintaan ja liikkuvuutta lisäävät sekä erityisesti selän ja vatsan tukilihaksistoa harjoittavat tunnit . Ryhmän tavoitteena on selkäoireiden vähentäminen tai niiden ennaltaehkäiseminen. Tunneilla tehdään paljon keskivartaloa tukevia harjoituksia. Ryhmässä kiinnitetään erityisesti huomiota ergonomiaan ja oikeisiin suoritustekniikoihin. Tunti sisältää lihaskunto-, liikkuvuus ja tasapainoharjoitteita, ja varmasti saat myös hikeä pintaan.

Kuntonyrkkeily

Hauskaa ja tehkokasta liikuntaa. Lihaskuntoa ja peruskestävyyttä nopeasti kasvattava.
Täydellinen liikuntamuoto istumatyötä tekevälle toimistotyöntekijälle!!
Omia harjoitteluhanskojat et tarvitse, vaan saat ne meiltä lainaan.

Kahvakuula

Kahvakuulalla saa nopeaa ja tehokasta lihaskuntotreeniä. Yhdelläkin kuulalla pystyy tekemään useampaa erilaista harjoitusta. Tunneilla käydään läpi perusliikkeitä, ja treeniä käydään läpi helpoilla mutta tehokkailla liikkeillä.

FysioÄIJÄT

Miesten oma liikuntaryhmä. Tunnit pitävät sisällään miehekästä liikettä, kehonpaino-, liikkuvuutta lisääviä harjoitteitä sekä tekemisen meininkiä. Sopii kaiken tasoisille ja kokoisille kuntoilijoille.

Kehon huoltoa ja rullausta

Kärsitkö kireistä ja kipeistä lihaksista? Onko liikkuvuutesi huono?
Kehon huolto ja rullaustunneilla käytetään apuna niin FoamRollereria kuin perinteisiä venytyksiä. FR putkella lihaskalvoja ja pehmitellään lihaksia. Lisäksi tunnilla keskitytään kehon liikkuvuuteen ja venyttelyyn.

 

 

Ilmoittaudu mukaan liikuntaryhmiin

Syksyn ryhmäliikuntatunnit – ilmoittautuminen käynnissä NYT!!

Irtotunti 10€/kerta
(HUOM! Vaatii AINA ennakkoilmoittautumisen tunnille)

Keskusta:
Ma klo 18.00 Juoksukoulu – alkeet
Ti klo 17.30 Pilates
Ti klo 19.00 BungeeWorkOut
Ke klo 17.00 BungeeWorkOut
To klo 16.00 Kuntosalin starttiryhmä

Sorsanpesä:
Ti klo 09.00 Pilates
Ke klo 11.00 Eläkeläisten kuntosalin jatkoryhmä
Ke klo 12.30 Senioreiden kuntosaliryhmä – alkeet
Ke klo 17.00 Kuntosalin starttiryhmä
To klo 13.00 Kansalaisopiston kuntosaliryhmä

Ilmajoki:
To klo 17.00 Kuntosalin starttiryhmä

Ilmoittaudu soittamalla 044 757 2000 tai sähköpostitse fysioterapia@fysio2000.fi