Lymphatouch

LymphaTouch

TEHOSTAA KUNTOUTUMISTA

Tarjoamme Pitäjänmäellä Helsingin yksikössämme LymphaTouch®-laitehoitoa. LymphaTouch on suunniteltu nopeuttamaan ja helpottamaan kuntouttavaa fysioterapiaa. Laitteen toiminta perustuu alipaineen ja korkeataajuusvärinän vaikutuksiin kudoksissa. Hoito auttaa kudosta palautumaan esimerkiksi lymfakierron häiriöissä, leikkauksen jälkeisessä turvotuksessa ja urheiluvammoissa. Hoidolla voidaan myös lievittää kipua ja edistää nivelten liikkuvuutta. LymphaTouch®-laitetta käyttävät terveydenhuollon ammattilaiset ympäri maailmaa

Ortopedia – leikkausta edeltävä ja sen jälkeinen hoito

Turvotus on yleistä ortopediapotilailla. LymphaTouch® laskee tehokkaasti turvotusta esimerkiksi loukkaantumisen tai leikkauksen jälkeen. Kaikki invasiiviset toimenpiteet aiheuttavat arpikudosta, ja kudoksen paraneminen riippuu aineenvaihdunnasta, kudoksen hapetuksesta ja liikkeestä. LymphaTouch® edesauttaa kuntoutumista laskemalla turvotusta ja nopeuttamalla arpikudoksen paranemista.

Urheilu – lihashuolto ja kuntoutuminen

Urheiluvammat syntyvät usein ruhjeesta, ylirasituksesta tai lihaskudoksen pitkäaikaisesta rasituksesta. Urheiluvammat heikentävät hapen ja ravinteiden siirtoa ja estävät siten lihasta toimimasta normaalisti. LymphaTouch® auttaa nopeuttamaan lihasruhjeesta toipumista nopeuttamalla aineenvaihduntaa ja vähentämällä arpikudoksen muodostusta vamma-alueella.

Neurologia – kivunhallinta

Hermokudos on suorassa yhteydessä lihaksiin, lihaskalvoihin ja imunestekiertoon. Tavallisesti hermokudos pääsee liikkumaan vapaasti lihasten ja muun kudoksen välissä, mutta esimerkiksi niveljäykkyyden tai lihasvamman seurauksena hermo voi jäädä pinnetilaan ja tulehtua, mikä aiheuttaa kipua. LymphaTouchilla voidaan lieventää lihasjännitystä, ja LymphaTouch on siten erinomainen apuväline kivunhallintaan. Säädettävillä asetuksilla voidaan hoitaa jokaista potilasta yksilöllisesti, niin akuutin kuin kroonisen kivun lievityksessä.

Tuki- ja liikuntaelinsairaudet – liikkuvuuden parantaminen

Lihasvammat ja tietyt sairaudet haittaavat verenkiertoa ja aineenvaihduntaa sekä heikentävät nivelten liikkuvuutta. LymphaTouch® aktivoi imunestekiertoa lisäten hapen ja ravinteiden saantia hoitoalueella. Laitteella voidaan hoitaa akuutteja ja kroonisia nivelsairauksia sekä tuki- ja liikuntaelimistön vaivoja tenniskyynärpäästä ja nivelrikosta aina plantaarifaskiittiin. Nivelten liikkuvuutta voidaan kohentaa LymphaTouch®-alipainehoidolla suoraan nivelen alueella.

KOTIMAINEN TUOTE!
(Lähde: https://www.lymphatouch.com/fi/)