Ryhmäliikunta

Ryhmäliikunta

FYSIO 2000 ryhmäliikuntaa kaikille vartalotyypeille Pulssin toimipisteessä (Seinäjoki) Jokaiselle tunnille ovat myös vasta-alkajat tervetulleita!

CORE | CROSS TRAINING | FitDANCE FUN | FitDANCE HOT | FitDANCE INSANE | KUNTONYRKKEILY | LAVIS | LEVYTANKOTREENI | PILATES | PUMPPI | SALICIRCUIT | TEHOMUOKKAUS | TEHOSPINNING | TOIMINNALLINEN TREENI | VATSA-PAKARA

Lue tuntikuvaukset alla olevasta listasta klikkaamalla tunnin nimeä.

NÄIN ILMOITTAUDUT:

Hankkiessasi Pulssin kulkukortin olet saanut tunnukset joiden avulla voit ilmoittautua tunneille suoraan ryhmäliikuntalukujärjestyksen kautta. Voit ilmoittautua myös tekstiviestillä tai soittamalla 044 757 2000

Ryhmäliikuntakalenterista näet myös ilman tunnuksia tuntien ajankohdat!

Ryhmäliikuntatunnit järjestetään hallituksen koronavirusta koskevan ohjeistuksen mukaisesti.


Core on keskivartalon lihaskuntotunti, jossa käytetään vaihtelevasti erilaisia apuvälineitä sekä kehonpainoa. Tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille.


CrossTraining on monipuolista ja sopivan haastavaa liikuntaa, jolla pyritään kehittämään eri fyysisiä ominaisuuksia monipuolisesti. Tunneilla kehitetään mm. kestävyyttä, lihaskuntoa, voimaa, nopeutta ja ketteryyttä. Jos haluat laittaa itsesi likoon mm. kyykkämmällä, painopalloa heittämällä tai leukoja vetämällä on tämä sinun tuntisi.


Hyvää oloa tanssimalla! Ryhmä sopii myös niille, jotka normaalisti välttelevät urheilua.  Kuntotanssi on rentoa urheilua, lihakset tekevät huomaamatta töitä samalla kun sinä pidät hauskaa! Tanssimalla parannat liikkuvuutta, tasapainoa ja muistia. FUN tunnilla pidetään sykealue maltillisesti rasvanpolttoalueella. Helpot askelsarjat sopivat kaikille vartalotyypeille, jokainen tekee oman kuntotasonsa mukaan, eikä aikaisempaa tanssitaustaa tarvita.

Tiimalasivartaloa metsästämään! Kuntotanssi joka vaikuttaa erityisesti vyötäröön. Hikoillaan ja pidetään hauskaa latino- ja reggaeton musiikin tahdissa. Nostetaan sykettä helpoilla tanssittavilla askelsarjoilla sekä herätellään rasvanpolttoa oikeilta alueilta (vyötärö, pakarat, reidet) seisten tehtävillä lihaskuntoliikkeillä. Tunti sopii kaikille vartalotyypeille, jokainen tekee oman kuntotasonsa mukaan, eikä aikaisempaa tanssitaustaa tarvita.


Nyt otetaan löysät pois! Kuntotanssissa hikoillaan tutun musiikin tahdissa helpoilla askelsarjoilla ja samalla kyytiä annetaan kaikille lihasryhmille. INSANE on erittäin tehokas tunti, keskisyke pysyttelee 150:ssä ja tunnin aikana käydään kolkuttelemassa myös niitä maksimisykkeitä. Tunti sopii kaikille vartalotyypeille, jokainen tekee oman kuntotasonsa mukaan, eikä aikaisempaa tanssitaustaa tarvita.


Ilmajoogassa yhdistyvät perinteinen joogaharjoittelu ja ilma-akrobatia. Ilmajooga parantaa liikkuvuutta, tasapainoa, kehonhallintaa ja lihaskuntoa. Harjoittelu rentouttaa kehoa; erityisesti selän ja niska-hartia-alueen lihakset venyvät ja rentoutuvat. Samalla myös mieli rauhoittuu. Tunti soveltuu jokseenkin kaikille. Jos et voi tai halua olla pää alaspäin, voit valita vaihtoehtoisen asennon. TÄRKEÄÄ: Pukeudu tunnille hygieniasyistä puhtaisiin vaatteisiin, jotka peittävät kainalosi ja polvitaipeesi. Käytä myös sukkia. Jotta joogaliinat pysyvät ehjinä, vaatteissa ei saa olla vetoketjuja tai muuta terävää. Korut ja kellot on hyvä riisua tunnin ajaksi.

Flow Joogassa nautimme asanoiden virtaavuudesta. Aloitamme hiljentyen ja rauhoittuen, keskittyen hengittämiseen. Energisoimme kehoa ensin pehmein avaavin liikkein, sitten aurinkotervehdyksen avulla. Etenemme monipuolisiin asanoihin, jotka kehittävät voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, myös keskittymiskyky paranee. Tunnin loppuosassa pysähdymme pitkäkestoisten passiivisten asanoiden rentouttavaan lempeään syleilyyn. Päätämme harjoituksen meditaatioon, joka tehostaa joogan positiivisia vaikutuksia. Flow Jooga luo meihin sisäistä voimaa ja rauhaa.


Kahvakuulaharjoittelu on monipuolista, haastavaa ja hauskaa treeniä kaikenkuntoisille liikkujille. Tunnilla opetellaan kahvakuulan turvallista käyttöä ja tehdään tehokkaita perusliikkeitä ja niiden variaatioita. Tämä toiminnallinen treeni on monipuolista ja hauskaa. Treeni kehittää lihasvoiman lisäksi hengitys-ja verenkiertoelimistöä, tasapainoa sekä liikkuvuutta.


Kehonhuoltotunnilla kehitetään kehon liikkuvuutta ja elastisuutta dynaamisin – ja staattisin venytyksin. Tunnin tavoitteena on laajentaa kehon liikeratoja, tuoda tasapainoa, avata jumeja sekä rentouttaa kehoa ja mieltä.


Hauskaa ja tehokasta liikuntaa. Kuntonyrkkeily kasvattaa nopeasti lihaskuntoa ja peruskestävyyttä. Täydellinen liikuntamuoto istumatyötä tekevälle toimistotyöntekijälle! Omia harjoitteluhanskoja et tarvitse, vaan saat ne meiltä lainaan.


Liike on lääkettä ja voima ilman liikkuvuutta on pelkkää jumia. Kehonpainotunti ei ole syketunti, vaan rauhallisesta, hallitusta ja tasapainoisesta liikkeestä ja liikkumisesta koostuva harjoitus.Voiman hankinta ja liikkuvuuden kehittäminen kulkevat tunnilla rinta rinnan. Huollamme kehoa ja vahvistamme heikkoja lenkkejä.


Lavis- lavatanssijumpassa irrotellaan ja pidetään hauskaa yhdistelemällä lavatanssiaskeleita toisiinsa. Touhu on niin mukavaa, ettet edes huomaa kuntoilevasi – silti lähdet tunnilta hikisenä. Kukaan ei tallo tunnilla varpaillesi, sillä tunnilla tanssitaan ilman paria. Tanssiaskelet ja koreografiat ovat helppoja joten mukaan uskaltaa tulla tottumattomampikin tanssija.


Levytankotreeni on kokonaisvaltainen lihaskuntotreeni. Tunnilla tehdään levytangolla (pumppitangolla) monipuolisia ja tehokkaita liikkeitä, käyden isot lihasryhmät läpi. Vastuksen voi jokainen treenaaja määrittää itse. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin pidempään treenanneille.


Pilates on kehonhallintatekniikka, jonka avulla kehitetään lihastasapainoa ja ryhtiä. Se perustuu kehon keskustan hallintaan ja vahvistaa kehon syviä lihasryhmiä. Pilatesharoittelussa opetellaan aktivoimaan kehon syvät vatsa- ja selkälihakset ennen pinnallisten lihasten aktivointia. Kehosi lihastasapaino muuttuu asteittain, ryhtisi kohenee ja hengitystekniikkasi paranee.


Tehokasta lihastyöskentelyä! Alkuverryttelyn jälkeen lihaskunto-osuus, pääsääntöisesti pumppitankoja ja käsipainoja käyttäen.


Salicircuitissa tavoitteena on lisätä perusvoimaa kokonaisvaltaisesti kuntosalin laitteilla ja vapailla painoilla. Tunnin alussa lämmitellään lämmittelylaitteilla. Itse harjoituksessa eri harjoituspisteillä työskennellään 30 sekunnista 60 sekuntiin, tunnin teemasta riippuen. Lopuksi kehoa huolletaan liikkuvuusharjoittein. Salicircuitissa opit säätämään laitteet sinulle sopiviksi ja tutustut energiseen ja avoimeen treeniporukkaan. Ohjaaja on koko ajan apuna antamassa vinkkejä.


StepBody on iloisen menevä hikitunti. Tunnilla askelletaan step-laudalle lämmitellen ja sykettä nostaen. Treenin voi suorittaa omalla kuntotasollaan step-laudan korkeutta säätämällä. Ohjaaja myös antaa vaihtoehtoisia liikkeitä eri tasoisille liikkujille. StepBody -tunnilla kehitettään koko kehon lihaskuntoa, omalla kehonpainolla sekä erilaisia lisävastuksia apuna käyttäen.


Tunti jolla treenataan monipuolisesti koko kehon lihaksistoa, myös sykekunto kohoaa. Tunnilla käytetään apuna eri välineitä mm. käsipainot, pumppitangot, kuminauhat ja step-lauta. Tunti sopii jokaiselle, joka haluaa vahvistaa lihaksiaan ja kiinteytyä. Kehon muokkausta tehokkaimmillaan!


Spinning eli sisäpyöräily on turvallistaja tehokasta liikuntaa, joka kehittää aerobista kuntoa ja polttaa kaloreita tehokkaasti. Laji sopii kaikenkuntoisille, silla vastuksen avulla voit määrittää tunnin oman kuntosi mukaan.


Tätä treeniä kuvaa hyvin ominaisuudet: tehokkuus ja monipuolisuus. Toiminnallinen treeni haastaa monipuolisesti kehoa. Treeni on luovaa ja leikkisää mutta samalla todella tehokasta. Yhdellä ainoalla
liikkellä saadaan haastettua monia eri kehon ominaisuuksia. Liikkeiden rakentamisessa rajat luo ainoastaan ohjaajan mielikuvitus.


Vatsa-pakara tunnilla keskitytään keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen vahvistamiseen ja kiinteyttämiseen. Tunti koostuu helpoista lihaskuntoliikkeistä, joten kaikentasoiset liikkujat ovat
tervetulleita.

Porrastreeni on monipuolinen ja tehokas harjoitusmuoto. Tällä tunnilla kehitetään kestävyyttä, lihaskuntoa, koordinaatiota ja ketteryyttä. Erityisesti alavartalo pääsee töihin portaissa töihin.

Tule mukaan ryhmäliikuntaan!

Paikka

Ryhmäliikunta järjestetään FYSIO 2000 Pulssin toimipisteellä, osoitteessa Välkkilänkatu 7, 60120 Seinäjoki

Hinnat

•  Ryhmäliikuntakortti 29 €/kk
(toistaiseksi voimassaoleva sopimus, min. 2 kk)

•  Salikortti 58 €/kk
sisältää kuntosalin ja ryhmäliikunnan
(toistaiseksi voimassaoleva sopimus, min. 2 kk)

•  10. kerran ryhmäliikuntakortti 59 €

 

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

044 757 2000 tai info@fysio2000.fi
Asiakaspalvelu avoinna ma-to klo 17-19

FYSIO Hiit -treeni

Tilaustunnit ryhmille.

Meiltä voit tilata yksityistunnit niin polttareihin, tykypäiviin tai vaikka ystäväporukalle.
Tarjoamme tunteja aina ilmajoogassa, lihaskuntoon kuin erilaisiin teemajumppiinkin.

45 min. 100,00 € + alv.

60 min. 120,00 € + alv.